Повернення товару – інтернет-магазин Acuto

Повернення товару – інтернет-магазин Acuto

Умови повернення товару
Партнерами інтернет-магазину Acuto є офіційні представники брендів. Сумнівів як товару, що купується, у вас не виникне, але, згідно із Законом про захист прав споживачів, можливість повернути невідповідний заявленому товар є у кожного покупця.

Гарантії, що підкріплені законодавчо
У Законі застережено, що продукція належної якості, яка не підійшла покупцеві з будь-яких причин (розмір, колір, зовнішній вигляд), може бути обмінена на аналогічну з необхідними характеристиками. Але у переліку товарів, обмін яких можливий, є винятки.
Кабінет Міністрів України виніс постанову, згідно з якою парфумерно-косметична продукція належить до сегменту товарів, які не підлягають поверненню після придбання. Крім косметично-парфумерних продуктів, обміняти не можна нижню білизну, засоби особистої гігієни, дитячі товари, інструменти для манікюру та педикюру. Ми завжди йдемо назустріч нашим покупцям та надаємо можливість обміняти придбаний товар за дотримання кількох умов.

Що можна обміняти?
В асортименті продукції нашого маркету представлено велику кількість товарних позицій із різних категорій. Ви можете здійснити повернення протягом 3 днів після отримання придбаного товару, якщо він:

  • не включено до переліку винятків до Закону про захист прав споживачів (Ухвала Кабінету Міністрів України №172 19.03.1994);
  • може бути зарахований до товарів неналежної якості;
  • не відповідає опису вкладення посилки (кількість позицій, комплектація, вид упаковки);
  • не було використано після отримання;
  • перебуває у тому вигляді, у якому придбано (в наявності оригінальна упаковка, інформаційні вкладиші);
  • є саме тією товарною позицією, яка була куплена у нашому інтернет-магазині.

Важливо! Завжди перевіряйте комплектність посилки та її відповідність опису безпосередньо при отриманні у відділенні перевізника.

Як обміняти чи повернути товар?
Якщо придбана продукція може бути віднесена до однієї з категорій невідповідності і всі вимоги до товару, що повертається дотримані, покупцю необхідно вчинити кілька нескладних дій:

  • Cфотографуйте у високій якості сам товар, присутній шлюб, етикетки, упаковку;
  • Надішліть на пошту інтернет-магазину Acuto acuto74@gmail.com усі фото, додавши листа з позначкою «Повернення»;
  • Зачекайте на дзвінок нашого менеджера для уточнення деталей повернення або обміну.

Важливо! Якщо оригінальна упаковка товарної позиції не збережена, порушена, має сліди використання повернення може бути здійснено.
У разі відсутності оплаченого товару повернення коштів здійснюється тим самим способом, яким було здійснено оплату, або іншим способом, після погодження з клієнтом.

Повернення та обмін товару здійснюється відповідно до законодавства України, зокрема Закону України «Про захист прав споживачів»
Зокрема, товар не підлягає обміну та поверненню у таких випадках:

  • З моменту придбання Товару минуло понад 14 календарних днів.
  • З моменту придбання Товару не минуло 14 календарних днів, але товар був у вживанні, порушена цілісність упаковки та/або комплектність, відсутні бирки/пломби тощо, товар втратив товарний вигляд та/або має сліди використання.

Товар міститься в переліку товарів, які не підлягають поверненню та обміну, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року (у чинній редакції) http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/172-94- %D0%BF, а саме:
У разі відмови Покупця від товару йому повертається сума, за винятком витрат Продавця на доставку даного товару та комісії за платіж.
Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"
Постанова Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172

Як відбувається повернення коштів?
Якщо товар повертається на умовах «Повернення», а не обміну, гроші буде повернуто шляхом банківського переказу на той розрахунковий рахунок, який вказав покупець. Після отримання нами товару повернення коштів буде здійснено протягом 5 робочих днів.

Що знати?
Завжди оглядайте товар при отриманні у присутності співробітника поштової служби, кур'єра нашого маркету, при самовивезенні;
Ми не приймаємо товар, який вже був у вжитку, має сліди використання або упаковка якого відсутня;
Про невідповідність зовнішнього вигляду товару необхідно повідомити відразу під час розтину посилки;
Якщо в присутності кур'єра, співробітника поштової служби, менеджера при самовивезенні товар не був позначений як невідповідний до заявленого, претензії до його якості не приймаються і повернення здійснено бути не може.

Важливо! Продукція неналежної якості – та, яка містить дефекти або відповідає заявленим виробником характеристикам. Невідповідність оформлення, дизайну упаковки від того, що заявлене в описі на веб-сайті не є причиною повернення позиції. Насправді кольори упаковки та самого товару можуть відрізнятися від тих, які відображає монітор.

Адреса: Україна, Київ

Площа Перемоги, 3, 2-ий поверх (праве крило)

тел: +38(050)268-10-14

e-mail:acuto74@gmail.com

Години роботи: Пн-Пт с 10:00 до 18:00